Reklamačný poriadok
13. decembra 2023Odstúpenie od kúpnej zmluvy
13. decembra 2023Zodpovednosť za vady tovaru
Kupujúci je povinný prehliadnuť si tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o škode za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
Reklamácia mechanického poškodenia z prepravy:
- Zákazník si je povinný zásielku skontrolovať na mieste pri prebraní.
- Ak zistíte poškodenie, tovar nepreberajte a do prepravného listu napíšte – “odmietnuté – TOVAR POŠKODENÝ”.
- V prípade poškodenia túto skutočnosť prosím ihneď oznámte na tel: +421 905 853 569 , poprípade mailom na obchod@climtec.sk.
- Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a nepoškodená.
- Tovar je pri odosielaní fyzicky skontrolovaný a zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca
- Tovar je pri preprave riadne poistený
- Neskoršie reklamácie tohoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
Postup reklamácie
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
- Zašlite popis závady, kde uvediete hlavne typ výrobku, číslo predajného dokladu a popis závady.
- Zašlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady.
Ak sa závada prejaví pri prvom použití výrobku, najneskôr ale do 3 dní od predaja, poskytuje predávajúci riešenie reklamácie okamžitou výmenou za bezchybný kus v týchto prípadoch:
- tovar nie je viditeľne použitý
- reklamácia bola vopred nahlásená
- daný tovar je dostupný.
Aký je rozdiel medzi reklamáciou a odstúpením od zmluvy bez udania dôvodu.
Neviete aký je rozdiel medzi reklamáciou a odstúpením od zmluvy bez udania dôvodu?
Dovoľte aby sme Vám to stručne vysvetlili.
REKLAMÁCIA
Má tovar, ktorý ste si u nás zakúpili nejakú vadu? Reklamačná doba je dva roky odo dňa zakúpenia tovaru. Čiže ak ste si u nás zakúpil tovar, na ktorom sa vyskytla vada a ešte neubehli dva roky pošlite ho na túto adresu Miroslav Mlích – M – SERVIS, Hviezdoslavova 1118, 024 01 Kysucké Nové Mesto.
My sa posnažíme ju čím skôr avšak maximálne do 30 dní vyriešiť.
VRÁTENIE TOVARU BEZ UDANIA DÔVODU
Odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu, môžete do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, tovar nám potom musíte do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať na adresu Miroslav Mlích – M – SERVIS, Hviezdoslavova 1118, 024 01 Kysucké Nové Mesto. V prípade ak odstúpenie od zmluvy bude v poriadku mi Vám za zakúpený tovar vrátime peniaze.
Tento text je len informatívny všetky ostatné dôležité informácie nájdete na tejto stránke v časti VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY a v časti REKLAMÁCIE.